Raak iconische schilderijen aan in zoek en vind-avontuur Please, Touch The Artwork 2

Help een verdwaalde skeletschilder zijn weg terug naar huis te vinden en verzamel verborgen voorwerpen voor de merkwaardige inwoners van James Ensors handgeschilderde universum. Begin volgend jaar verkrijgbaar voor pc en mobiele apparaten.

16 NOVEMBER 2023 – Belgische Solo-ontwikkelaar Thomas Waterzooi kondigt met trots "Please, Touch The Artwork 2" aan, het spirituele vervolg op zijn bekroonde knusse puzzelgame.

De game zet de traditie voort om spelers onder te dompelen in de fascinerende wereld van een beroemde moderne kunstenaar. Deze keer neemt het avontuur je mee door de iconische schilderijen van James Ensor.

Beleef Ensors kunst in een meeslepend verborgen voorwerp-avontuur dat doet denken aan het geliefde 'Waar is Wally?'-concept en ontdek de diepere lagen van Ensors prachtige werken.

"Please, Touch The Artwork 2" is begin 2024 verkrijgbaar voor iedereen met een smartphone/tablet (Apple App Store, Google Play) en op Windows/Mac (Steam).

De game komt tot stand met de steun van de Vlaamse overheid in het kader van het Belgische EU-Voorzitterschap 2024.

Please, Touch The Artwork 2 Aankondiging Trailer:

Press kit: studiowaterzooi.com/press/sheet.php?p=please_touch_the_artwork_2
Website: studiowaterzooi.com/please-touch-the-artwork
Steam: https://s.team/a/2600140
Perscontact:
press@piratepr.com

Over de game

Help een rondzwervende skeletkunstenaar zijn weg te vinden door een surrealistisch handgeschilderd universum terwijl je verborgen voorwerpen verzamelt voor de eigenaardige bewoners. Los puzzels op en repareer gaten en scheuren in de schilderijen. Please, Touch The Artwork 2 werd zorgvuldig vervaardigd uit werken van James Ensor, een Belgische pionier in de wereld van de moderne kunst.

Belangrijke kenmerken

• Verken 4 unieke werelden - Ga op reis door vier verschillende werelden, elk vol met de betoverende kunst van James Ensor. Ontdek verborgen schatten en ontrafel de mysteries van zijn beroemde schilderijen.
  • Hints wanneer je ze nodig hebt - Vastgelopen op een bijzonder ongrijpbaar object? Geen zorgen! Spelers kunnen om hints vragen om ze in de juiste richting te sturen. Beleef een frustratievrij avontuur, zodat je meteen verder kan met je verkenningstocht.
  • Simpele point & click besturing - Navigeer door de wereld door te klikken of tikken waar je wilt bewegen. De intuïtieve besturing maakt het toegankelijk voor alle spelers. Maak gebruik van de zoomfunctie om je in elk detail te verdiepen.
  • Handgeschilderde kunst - Interactieve elementen en animaties gemaakt van James Ensors authentieke schilderijen brengen zijn meesterwerken tot leven.
  • Sfeervol en ontspannend geluid - Laat de meeslepende sfeer en rustige muziek je overspoelen, terwijl je je onderdompelt in de wereld van Ensor. De combinatie van echte kunst en rustgevende audio zorgt voor een betoverende ervaring.
  • Toegankelijk voor iedereen - Met een luchtige en speelse aanpak is "Please, Touch The Artwork 2" een gezellig avontuur dat geschikt is voor iedereen.

Volg nieuwe updates van Please, Touch The Artwork [HIER]

Over Studio Waterzooi

Studio Waterzooi is het Belgische eenmansbedrijf achter Thomas Waterzooi. Thomas werkte eerder aan Divinity Original Sin (Larian Studios) en Hitman (IO-Interactive) voordat hij in 2018 solo-indieontwikkelaar werd. Hij richt zich op het maken van toegankelijke interactieve verhalen en speelse games geïnspireerd door kunst, cultuur, maatschappij & human interest.

Zijn games draaien niet om skills of high scores. Het gaat om ontspannen, nadenken, speels knutselen en opgaan in het verhaal en de esthetiek (tegenwoordig ook vaak "wholesome" genoemd). Zijn eerste grote soloproject "Please, Touch The Artwork" heeft verschillende prijzen en internationale nominaties ontvangen. ​

Copyright © 2023 Studio Waterzooi, All rights reserved.

Persberichten in je mailbox